tisdag.

Igår kom vi i säng alldeles för sent. Jag låg i soffan och läste, har nu bara 30 sidor kvar på Så länge vi båda andas. Och eftersom det är omöjligt att inte fastna när man börjar läsa den flög tiden iväg fortare än vad jag trodde. Halv 12 kom vi i säng. Jag förstår inte att jag inte somnade tidigare, på en måndag.. Ikväll ska jag nog ta tag i de 30 sista sidorna :)

Inga 20 minusgrader idag, men däremot mera snö. Jag vet inte riktigt vad som är "bäst" Jag frös ju iaf inte ihjäl på vägen till jobbet och det är ju positivt :) Var halvtimmestrafik på tågen idag igen. Jag gissade på det redan igår så jag åkte tidigare och kom i tid till jobbet. Redan i Sollentuna var tåget fullt och folk kom inte på. Folk från 00 tåget (som inte gick idag) folk som i vanliga fall tar 15 tåget och folk som jag (som visste att 30 tåget inte skulle komma som då åkte tidigare) Fullt var det iaf!

Jag har äckelont i ryggen idag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback