onsdag.

Ytterligare en tidig morgon, lär nog bli det resten av veckan också. Känns inte som att tåg trafiken kommer komma igång ordentligt på ett bra tag. Fick en vision imorrse om att börja cykla till stationen. Inte än på några månader men sen när det är varmt och vår. Är ju perfekt de dagarna man inte är på gymmet :) Måste bara göra en testrunda först, tar det mer än 30 minuter struntar jag nog i det. Men det tror jag inte det gör..  

Ikväll blir det en tripp till gymmet. Ska sänka vikterna för ryggen idag eftersom jag hade så himla ont igår. Och så ska jag bli bättre på att strecha. Johan morrade lite på mig för att jag alltid struntar i det. Musklerna ska ju inte dra ihop sig, de ska bli låååång, stora och fina, hihi.

När jag kommer hem sen kommer jag mötas av att Johan, Tobbe och Chrille sitter och kollar på SuperBowl. Känns som ett perfekt tillfälle att ligga i sängen, lägga upp massa bilder i bilddagboken eller typ glo på The hills :) 

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha! Det tar ju knappt en halvtimma att gå till rotasjärvi :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback