fredag.

Underbart med plusgrader och underbart med fredag. Både halsduk och vantar var en överdrift idag, hade verkligen inte behövts. Och fossingarna frös jag inte det minsta om. I bilen på väg till Rotebro kom jag på att jag glömt min träningsväska hemma :( Så nu måste jag hem och hämta den innan jag far iväg till gymmet ikväll, och det blir ju mycket jobbigare. Men jag måste ju iväg för att få veckans andra stämpel..

Sen blir det en lugn kväll med en förhoppningsvis bra film. Och en Briska vill jag ha :) Känner att jag vill ha en hellugn helg. Imorrn blir eventuellt en liten shoppingrunda inne i stan och på kvällen ska vi fira pappa som fyller år. Känns lagom :) 

Idag fick jag världens bästa kommentar. "Du har klippt dig äldre" Det är alltså lugg som jag ska satsa på tills jag blir 30 och vill se yngre ut :P  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback