mysdag i ett snötäckt Väsby.

Igår trotsade jag bakisheten och illamåendet och gick ut i solen. Vi tog en promenad på isen där folk åkte skridskor för fullt. Jag blev också sugen men jag har ju inga :( Hade med en termos med te som vi värmde magen med. 

   

Efter vi promenerat ett tag såg vi ett gult tält på andra sidan. I hopp om att det säljdes korv där satte vi upp det som målet för vår promenaden. Och korv sålde de minsann! 75 kr för två korvar och en cola!! Jag slog mig ner i en snödriva och mumsade. Duktiga jag hade ju täckbyxorna på :) 


   

När vi kom hem såg vi på Svensson, Svensson filmen. Johan var såklart överlycklig över mitt filmval men jag fick se hela. Och efter att han för 70-11 gången påpekat vilken dåliga humor jag har fick han spala COD meddans jag mådde illa och sov middag.




Till söndagsmiddag lyxade vi ordentligt med köttbullar och pulvermos ;) Sen såg vi Soul men, en väldigt bra och rolig film. Och så mumsade vi brie såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback