måndag.

Igår när jag gick och la mig blev jag så otroligt glad över att jag inte kände någon söndagsångest. Jag trivs så otroligt bra här på jobbet så det är bara kul att komma hit. No jobbångest!! :D Fick krypa ner själv i sängen igår eftersom det var SuperBowl. Jag skulle gärna sett lite av matchen men den började kl 24 så det kändes lite för sent. Men eftersom jag sov så katastrof dåligt känns det som att jag lika gärna hade kunnat sitta uppe.. Så blir det om man sover middag på sena eftermiddagen!

I lördags hade vi schlagerparty hos oss. Var inte en superdeltävling direkt men vi var taggade ändå :) Började kvällen med en super knytismiddag sen blev det självklart drinklek till schlagern och rosa bubbel till mig! Hade en supertrevlig kväll och herre vilken god drink Danne gjorde till mig, det var världsklass på den! Några shots fick jag i mig också, typiskt när det händer... Avslutade kvällen med två omgångar Buzz, jag var kass :P  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback