1 januari 2010!

Hade en jättekul kväll igår hemma hos Lotta! Var en hel del folk där, mycket trevligt! Jag tog med mig allt julgodis för att det skulle ta slut och framåt 3 tiden tror jag nog att allt gått åt :) No more godisångest! 12 slaget är ju alltid lika mysigt, fick dock min nyårspuss 5 minuter sent eftersom Johan var fullt uppe med att smälla raketer. Men jag förlät honom, snälla jag. Skumpan var dessvärre inge god, får bli en vanlig Asti till nästa år :) Blev även SingStar, lite dans och drick kortspel såklart! Framåt halv 5 var vi hemma, var omöjligt att få tag på en taxi så vi fick knata första vägen tills vi mötte en ledig taxi.

Idag har vi faktiskt varit väldigt pigga! Sov länge, har slappat på soffan i min nya KIZZ t-shirt. Ska lägga upp en bild på den sen! Snart kommer Baffe och Erik och lekar med oss, wiiiio! Ska bli nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback