aioli torsdag :)

Dagen blev verkligen precis som jag beskrev imorrse. Ända avvikelsen att jag missade tåget hem. Jobb fram till 17 med ett antal utbrott på kunderna. Men gud så trevlig man lyckas låta trots att man vill explodera :) På tåget hem höll jag på att somna och på bussen höll jag på att missa min busshållsplats för att jag var så inne i mitt planerande. Trött helt enkelt..

När jag kom hem började jag med att damsuga och vika tvätt. En dusch på det och nu har vi ätit supermiddag som jag kokade ihop. Lax, potatis, citronsås och min superaioli! Inge mer köpt aioli kommer in i detta hem :) Nu blir det slapp i soffan!

Vem säger att man inte både kan jobba och vara hemmafru? :) 


Åsa, jag och Lotta på tolvslaget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback