chokladbollar & träning

Man blir helt knäpp på P3. Ibland spelar dom helt vanlig och trevlig musik. Andra gånger spelar dom djungel/tvspel/rymdmusik?! Vad är det för människor som väljer musiken egentligen?

Gud vad jag är trött på att vara trött, jag hade ju tom sovmorgon idag. Och jag åt ändå inte jättemycket till lunch så jag tycker inte att det borde vara matkoman som satts igång.. Mmmmm, choklad skulle vara gott :) Eller dessa chokladbollar jag suktat efter så länge. Vi köpte delikatobollar i helgen för att dämpa mitt behov men det hjälpte inte. Jag vill ha små, hemmagjorda bollar! Namnam!

Men icke! Ikväll blir det träning iform av:
- 30 min på crossen
- Gym: Massa mage, armar, rygg, bröst och axlar

Men som det känns nu blir det chokladbollar trots träningen.. Får man göra så? Ger verkligen träningen något om man äter massa choklad efteråt? Jag kan inte sånt där :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback