Dagens lista.

Jag snodde denna lista från Jenny-Lee :) Måste jag ju göra med min passion för listor. Vettiga som ovettiga :)

DAGENS VILL HA: En utlandsresa, min korta midsommar blommiga klänning, Asti, att ha mina vänner närmare.
DAGENS KLÄDSEL: Svarta strumpbyxor, grå kjol och ett svart linne.
DAGENS SMINK: Vanlig vardagssminkning helt enkelt.
DAGENS FRISYR: Lite halvlockigt, tycker nog att jag lyckades bra idag :) 
DAGENS HÄNDELSE: Jag började må illa efter jag druckit mitt morgon te?!
DAGENS LÅT: Asia - Heat of the moment (oväntat, men den är ju så bra!)
DAGENS PLANER: Jobba till 17, hem och damsuga, laga lax&potatis till middag sen ligga i soffan!
DAGENS SAKNAD: Jag drömde om Veronica inatt så det är nog hon då.
DAGENS DUMMASTE: Att jag inte fick ligga kvar i sängen imorrse
DAGENS SJUKA: Känner mig frisk i hela kroppen!
DAGENS DROG: Alla mina vitaminer jag tar på morgonen 
DAGENS ROLIGASTE: Det är så himla tidigt så det har inte hunnit hända något roligt än. Bussen kom nästan i tid :P
DAGENS FAVORIT: Midori för att hon inte väckte oss inatt med sitt gnällande. 
DAGENS KÖP: Köpte en ostfralla på 7eleven som jag snart ska mumsa i mig. Blir nog dagens ända köp.
DAGENS GODIS: Inge godis här inte, kommer INTE på frågan!
DAGENS HUMÖR: Lite orolig för detta spisinköp vi oväntat måste lägga ner pengar på. Annars är jag på solahumör!
DAGENS ORD: "Välkommen till W.K"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback