tisdag.

Det är helt otroligt hur långa nätterna är om man är vaken, om man sover är de korta. Vid 12 blir jag irriterad för jag inte kan somna, vid 3 ite halv dosig tänker jag på hur långsamt nätterna går, vid 6 tänker jag: fan snart ska jag upp. Trodde jag skulle få en bra natt eftersom jag brukar sova bättre när jag tränar men icke :( Ikväll blir ett nytt försök med the sömnpiller. Haha, snart är nog alla på jobbet insatta i min sömn.

Idag är det lilla repan för mig. Brev och mail.. Jag var en snäll fru imorrse och lät Johan ta matlådan från gårdagens middag så det blir ut i kylan för mig på lunchen. Känns inte jättelockande.. Men jag får ju min grillade kyckling så det kan det vara värt :)

Jag fick en enorm, supermysig, myskrage av Jeanette idag. Me so happy :D

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback