tisdag.

Min plan fungerade bra igår. Jag åt middag, duschade, tog ett sovis pills och sov gått hela natten :) Vaknade bara när Dori ville ut och springa. Och gud så skönt det skulle varit att ligga kvar i sängen imorrse, det var så varmt och mysigt under täcket. Det är av någon anledning ännu mysigare när man sovit bra.

Ikväll ska vi tydligen äta middag hos Johan päron. Johan påstod att han redan sagt det "för länge sen" Jaja, det är väl bara till att gå dit och äta middag då. Det är inte det att jag inte vill men om vi äter där blir det direkt när jag kommer hem, dvs no träning.. Skulle egentligen ha ätit där i söndags och jag hade tänkt göra pannacotta till efterrätt och nu blev jag jättesugen på det! PANNACOTTA, ni hör väl hur gott det skulle vara :)

Nu ska jag göra en liten packlista till Åre eftersom jag måste packa redan ikväll.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback