ÅRE!

Åreresan med jobbet har varit helt fantastiskt rolig.
Kan inte komma på när jag hade så roligt sist, har typ skrattat konstant! :D

Kom fram till hotellet vid halv tio i torsdags, så det blev middag på en gång och sen mys framför brasan tills vi hoppade i säng.

På fredagen var vi uppe tidigt för frukost och till min lycka fanns det brie på buffen. Det slår ju bacon och äggröra med hästlängder! Hela förmiddagen ägnade vi åt skidåkning började redan under soluppgången :) Jag och Suss spenderade tiden i de blåbackarna som var helt lagom! Lunch och sen mer skidåkning innan vi samlade upp oss på hotellet igen. På vägen till hotellet hamnade vi i en av de röda backarn och jag trodde på riktigt att jag skulle slå ihjäl mig, herre va brant det var. Men vi överlevde det också. På kvällen åkte vi iväg på en två timmars skoter tur i det becksvarta mörkret. 105 km/h var jag och Maria uppe i och jag jublade av glädje! Åkte till en jaktstuga mitt i skogen där vi åt middag, drack massa öl och nubbade. Helt underbart!! När vi åkte hem åkte vi kälke á la fattigjonen i Emil, vi vråla så vi överröstade skotern vi åkte bakom. Tillbaka på hotellet satt vi framför brasan och drack drinkar, caipisar och cosmo till Mills! 

På lördagen mådde jag inte alls bra men jag kom upp på skidorna och åkte hela förmiddagen fram till lunchen. Blev faktiskt lite stolt över att jag återigen överlevde den röda backen man var tvungen att åka för att komma till restaurangen. På eftermiddagen åkte alla tjejer iväg för att få gå på spa. Vi gjorde ansiktsbehandlingar på oss själva med hjälp av en hudterapeut samtidigt som vi mumsade vin och chips. Vi höll på i 90 minuter så tiden för saunaworld med 8 olika varianter av bastu och bubbelpool försvann tyvärr :( Middag åt vi på Karolinen där vi lagade maten på telgstenar. Ren, anka, biff och lamm stekte vi, kalasgott! Vid halv elva åkte några tillbaka till hotellet för att sova, bland annat lill jag. Var helt död! Dom andra lekte vidare på byn.

Igår blev det en sista briefrukost innan vi tog bussen till Östersund och flög hem igen.

Underbar helg!!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback