torsdag.

Idag bråkade bussarna med mig igen :( Varken kvart över eller halv bussen kom så jag kom med tåget en halvtimme försent. Skitbussar, fordornsbrist? Hur kan dom ha fordornsbrist?! Tell me.. På tåget satt jag mittemot "nördarnas återkomst" Typ Steve Urcel fast tjejer. Jag blev verkligen jättestressad av dom men orkade bara inte gräva fram I-poden i mega väskan. Nu sitter jag iaf på jobbet i lugnan ro och har precis ätit min smarriga ostmacka.

Jag är helt dagvimsig! Imorrse när klockan ringde förstod jag ingenting. Jag visste inte om det var måndag, fredag eller om jag skulle gå upp över huvudtaget. Tillslut kom jag på att det var torsdag och ja, jag skulle gå upp..

Herre vad det snöar, det snöar ju var och varannan dag. Bläk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback