drömmer mig bort.

Nu kan jag inte tänka på något annat än att lämna detta iskalla land! Har suttit och tittat på resor och Thiland i timmar nu. Kan inte rå för det, jag måste bort! Visserligen kommer det hinna bli varmt här hemma tills vi kan åka ;) Vi måste bara bestämma om vi ska ta en vanlig charter eller åka reguljärt och kanske bo på två olika ställen som sist. Jag röstar nog på alternativ 2. Men jag hittade ett JÄÄTTEBILLIGT 4+ hotell för bara 7500 kr /p i två veckor charter. Ojoj, får se vad som händer.

Ikväll ska jag leka med tvättstugan så inge träning står på schemat. Får bli en tripp till gymmet imorrn efetr jobbet, längtar redan :)

Nej, nu får det vara nog med drömmandet. Ska fortsätta att tankeplanera blommor och dekor till min soulmates bröllop. Haha, är ute många år i tid :P

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, "ska sluta med drömmandet och planera Emmas bröllop istället", same same but different honey?



Och förresten så kan ni även sikta på Thailand nyår 2011! Då ska vi dit (på riktigt), och det vore en ära om ni kunde följa med :D

Postat av: Anonym

snygg blogg lägg gärna till lite bilder i dina inlägg så kommer du ha en jätte snygg blogg! hihi

gå gärna in på min och komentera på

www.nissenemma.blogg.se

2010-01-12 @ 18:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback