en lugn och skön nyårshelg.

Det känns som att dagen precis har börjat, så slött har vi haft det idag. Jag var hel slut imorrse så jag gick inte upp förrns 12.15. Då gick jag direkt och la mig i Johans knä i soffan och låg där tills han gjorde lunch till oss. Vi har sett på American Pie som gick på tv, tagit ett långt bad, jag har läst Så länge vi båda andas i två timmar och nyss kom vi hem från middagen hos Johans föräldrar. Nu ska jag nog fortsätta läst lite eftersom Johan och hans bror leker med bilbanan han fick i julklapp.. jippie........

Igår var vi i Forum och shoppade massa timmar :) Jag köpte en mega krage, en klocka, två armband och en klocka! Bara ett skärp som saknades för att shoppingen skulle bli komplett. Av julklappspengarna jag har kvar ska jag köpa mina DermaNord produkter. God Jul Mills!! På kvällen åt i ostbricka, massa annat gottis och såg på Inglourious Basterds. Tycker den var riktigt bra!

I fredags kom Baffe, Erik och Matilda förbi och spela Pictonary. Var grymt kul och vi spelade tills klockan blev 2. Jag, Baffe och Matilda vann båda gångerna :) Spela spel är en riktig tradition kvällen innan Baffe åker tillbaka till USA. Hann bara träffas en gång men det tar vi igen i sommar :)

Trots att jag ville partaja i både fredags och igår har det varit skönt med en lugn långhelg. Så jag känner mig redo för en ny, hel vecka på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback