en spontan tisdagsutgång :)

Det blir lätt vimsigt i huvet med ledighet såhär mitt i veckan. Jag sa nyss till Johan att vi skulle åka till Ica för att köpa söndagsgottis. Men det är ju onsdag, eller hur? Två dagars jobb och sen är det helg och party igen, tjoho! Har precis ätit Keldas oriental curry soppa med räkor till middag och nu ska vi som sagt åka och köpa lite gottis. Jag blev jättesugen på glass, lyxglass blir det!

Igår eftermiddag mötte jag upp Emma hemma hos mamma i Hammarby Sjöstad. Måste ju passa på att låna lägenheten när dom är i T-land. Vi åt middag och tog några drinkar som vi finansierade med Annicas sprit ;) Senare mötte vi upp Markus, Carro, Myggan, Anders och Stefan för öldrickande på Tiffanys och rumpskakande på Kvarnen. Tänkte bara ta några öl ute så det blev lite utav en spontan utgång, alltid bäst! Var en hel evighet sen jag var ute sist och ännu längre sen jag var ute i stan så det var jätteroligt! Och mitt i veckan gjorde det ännu roligare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback