finaly friday :)

Fredag, tjoho!
Jag skjuter bort alla mina trötta tankar och nattens elende och försöker koncentrera mig på att det är en underbar fredag :) Den första hela jobbveckan har ju trots allt gått riktigt bra och snabbt. 

Det hände idag igen, jag började må illa  och blev stekhet efter jag druckit mitt te. Är inte det jätteskumt? Jag blir helt förrvirrad men efter 15 minuter är det som bortblåst. Hm?

Äntligen ett livstecken från Asien och Veronica. Igår funderade jag på riktigt om hon hade blivit kidnappad :P Om vår dumma spis hindrar oss från att åka ner och hälsa på så kommer jag avlida och kasta ner spisen från ett stup, synd baraa tt den inte känner något :P Johan pappa ska komma över ikväll och titta på den, hoppas att det bara är något enkelt elfel!

Jag har inge fredagvin hemma.. Jag måste sluta tänka på sånt på monarna, låter ju hemskt att det är det första jag tänker på två dagar i rad. But it's fridag :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback