från trött till hyper!

Igår kväll när jag kom hem vid halv 8 blev jag helt hyper! Efter att ha varit så trött på eftermiddagen att jag höll på att börja gråta slog det över totalt. När jag kom hem nästan sprang jag till spisen och lagade mat. Pasta med baconsås :) Satt still i 20 minuter medans vi åt sen sprang jag runt och vek tvätt, rensade bort gamla handdukar, plocka hit och plocka dit. Efteråt stod jag bara still i dörren och granskade allt för att hitta mer att plocka bort och städa. Bestämde mig för att ta en snabbdusch och när jag var klar satte jag mig i soffan och var fortfarande inte lugn. Jag var jättestressad och panikade nästan av att sitta still. Efter 5 minuter kom eftermiddagens trötthet tillbaka. Somnade innan kl 10 (vilket aldrig händer!) mot Johans axel och sov jättebra hela natten. UNDERBART!

Idag känner jag mig jätteutvilad, wiio :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback