gymmet, sen en käftsmäll :(

Hade återigen en underbar timme på gymmet, men gud så mycket folk det var. Helt packat! Dom har nå prova på gratis jippo så det är väl därför. Och alla dessa "mitt nyårslöfte är att jag ska börja träna" Fattar dom inte att det inte funkar. Det kommer inte hålla i om man bara "lovar" man måste ju känna sig peppad på riktigt också. Jaja, om en månad kommer det nog inte vara lika fullt :)

När jag kom hem fick jag en käftsmäll. Inte  bokstavligen utan psykisk. En påminnelse för klänningen jag köpte till festen i november?! Pang varsågod Camilla betala 600 kr! Förseningsavgiften var inte så stor så det är inte det som stör mig. Utan det är det att jag nu helt oväntat var tvungen att betala :( Och att jag då måste ha kastat fakturan för jag trott att jag betalat den.. Blä!

Nu blir det fisk&curry soppa till middag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback