idag bestämmer hjärnan och magen.

Jag köpte minsann en marabourulle schweizernöt som jag sitter och mumsar lite på. Jag har inge alvedon så chokladen får hjälpa mot värken. Och det gör den :)

Har fortsatt dagen med att spana på spisar och flygbiljetter. Det är dock lite mer inspirerande att titta på flygresor till solen än spisar.. Jag har kommit på två saker jag älskar som man inte kan göra utan en spis: Varma mackor och KYCKLING! Mina älskade kycklingben i ugn.. 

Än så länge så lutar det mot träning efter jobbet, hoppas att hjärnan och magen fortsätter åt det hållet! Det är lite dom delarna som bestämmer idag, inte min vilja :) Eller sitter viljan i hjärnan, nu blev jag förvirrad.. Med hjärnan menar jag iaf om den är pigg nog för att träna.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback