inneboende i sjöstan :)

Som sagt, jag kom ingen vart med tåget.. ALLA tåg var inställda åt alla de riktningar och det skulle inte gå något på minst 2 timmar! "Ta tunnelbanan" sa dom. Men bor man i Väsby kommer man inte så långt med tunnelbanan. Efter mycket funderande bestämde jag mig helt enkelt att sussa hos mamma i hammarby sjöstad :) Så nu är jag här med hela familjen och vi ska strax äta kina mat som Sten är och hämtar. Mums!

Nu hamnar jag alltså efter i min veckoplanering! Träning och avfrostning av frysen stod på dagens schema. Så då kan vi inte handla mat imorrn eftersom vi inte frostat av frysen idag :( Skit! Och någon träning blev det ju då inte så jag vände totalt och köpte en liten chokladkaka och en bit ost till mig. Wioo! Fit eller tjock, det är bara att välja..

Nu blir det maat sen tv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback