lördag inne i stan :)

Igår hade jag och Emma en fab dag inne i stan. Jag som "INTE ska shoppa någonting" kom hem med två par skor, man måste köpa minst två om man handlar på skopunkten :) Hittade en pälsjacka på hm på rea för 150 kr, gick ju inte att lämna den hängandes på galgen, den fick följa med hem. Ett skärp och en lång skjorta. Efter shoppningen gjorde vi nå så trevligt som att mötte upp Jenny-Lee och Linda som befann sig i Stockholm för en shoppingöl. Very nice!

På eftermiddagen följde jag med Emma hem till Nacka där det bjöds på entrecot och vin till middag! Efter en massa trevligtbabbel som blandannat innehöll (underligt) barn och grejer så skulle jag bege mig hemåt till Väsby. Och resor på kvällen är jag och Johan "lite" oense om. Jag har inga problem med att sätta mig och åka kommunalt medans har bli hysterisk om jag ska göra det själv. Markus och Emma skjutsade mig till Centralen och därifrån fick det bli en taxi eftersom han insisterade på det. Jaja, jag kom ju hem iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback