måndag.

Det märks att det är måndag, det ringer som bara den!
Har varit påloggad sen halv 9 och har redan tagit över 200 samtal.

Inatt vaknade jag halv 1 av att Johan snarkade. Det blev för mycket för min trötta hjärna så jag smög ut och la mig på soffan. Halv 4 vaknade jag av att det var iskallt så jag smög tillbaka in till sovrummet där Johan hade occuperat hela sängen. Lyckades få plats på hans sida av sängen och där var det ju jättesvårt att sova. Dori kom och la sig på mig och med Johans element varma hand om midjan lyckades jag tillslut somna till lite.

Ikväll blir det tvättstugan för hela slanten. Har massa nya handdukar som ska tvättas utöver den vanliga tvätten. Borde också frosta av frysen innan vi kan fylla den med mer mat. Innan det ska jag också försöka träna lite. Stressiga måndagskvällar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback