måndag 4/1

Godförmiddag!

Min hjärna har lyckats piggna till sig ganska så bra nu på förmiddagen. Imorrse trodde jag att jag skulle dö av trötthet. Hatar söndagsnätter, känns nästan som att det är onödigt att gå och lägga sig när jag ändå ligger vaken 80% av natten. Ikväll ska jag ta ett "sova gott piller" och hoppas på att det fungerar! 

Igår satt Johan och kollade på resor till sommaren. I vanliga fall brukar det vara jag som längtar bort men nu gör han också det. Om det inte (håller alla världens tummar och tår) blir en vesit hos Veronica i slutet av April blir det nog en Thailandsresa i Augusti. Cuba och Dominikanska Republiken lockar också :) ÄLSKAR ATT HA TVÅ INKOMSTER!!! Och med resepengarna jag fick av mamma i julklapp vet jag att vi har råd. Tjosanhejsan!

Nu är julen och nyår slut. Bort äckliga snö, bort äckliga kyla.
Jag vill ha värme och vår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback