måndag.

Inatt kollade jag på klockan 2.30, då var jag klarvaken. Sen vet jag inte hur lång tid det tog tills jag "somnade" Vet inte om man kan kalla det för sömn. Kändes mer som att hjärnan vilade där jag var vaken i bakgrunden, jättesvårt att förklara. Och som pricken på i hade jag sån mensvärk så jag ville gråta. Kl 6 somnade jag jätteskönt, 6.30 skulle jag gå upp.. Konstigt nog håller jag mig vaken här framför datorn. 

Min mage ser ut som en spärrballong och gör ondare än på länge. Jeansen får nog ligga i garderoben hela veckan.. Ska till PrisExtra och köpa lunch idag så det slinker nog med en liten chokladbit då också :) Det behöver jag.

Idag: Träning om hjärnan orkar efter min sömnbrist..
Imorrn: Träning, packning
Onsdag: Packa klart, lämna väskan på jobbet.
Torsdag: ÅRE :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback