närmare 500 samtal!

Blablabluuuu!
Jag vill hem nu! Det är mer som måndag förmiddag här än fredag eftermiddag, det har ringt som satan de senaste timmarna. Nu börjar det som tur var lugna ner sig lite. Man blir verkligen helt slut i huvet när man sitter och matar samtal. Närmare 500 samtal idag, har bara hänt 2-3 gånger på de 3,5 månaderna jag jobbat här..

Funderar på att åka hem direkt när jag slutar och strunta i träningen. Nu när jag är igång igen får jag inte dåligt samvete om jag skippar en fredag. Ska nog svänga förbi och köpa något gott till kvällen också. Men visst skulle det kännas lite bättre att äta massa onyttigt om man tränat innan ;)

Imorrn kommer Mutti & Sten förbi för att säga hej och lämna alla taxfree varor dom köpt åt oss. Barhyllan är ju redan överfull * 2. Det måste nog blir ett riktigt drinkparty snart! 

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Drinkparty, ja det säger man inte nej till ;)

2010-01-16 @ 11:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback