nopp nopp, nu åker vi :)

Ooo, nu blev jag helt pirrig i magen :)
Anledning: Magnus kom in till oss och sa "Vi ses i konferensrummet kl 3"
Ingen anledning till att bli pirrig men jag blev bara så glad att vi ska åka snart!

Nu ska jag vara så där onödigt ärlig... Jag är knäpp! På lunchen så köpte jag en pincett och så har jag noppat bikinilinjen. Det är sant och jag ska säga varför. På lördag ska vi på spa och jag har en bokad vaxtid på tisdag, därför kan jag inte raka.. Så det var nödvändigt att noppa. Så är det.
   
See you later på söndag aligator!

Min underbara syster, soulmate och jag! :)
Tjejkväll snart igen?


Kommentarer
Postat av: Emma

Hell yeah!!! :D

Snart dags för årets första schlagerparty också!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback