onsdag.

Det känns som att jag är i en onsynlig bubbla :D Mitt huvud känns jätteflummigt, snurrigt och lite suddigt. Haha, jag är helt vaken, sitter på jobbet och han inte tagit något konstigt som man skulle kunna tro. Min hjärna har nog bara inte vaknat riktigt än..

Vi fick tacos till middag igår, precis vad jag ville ha! Jag var duktig och drack vatten istället för cola och jag struntade i efterätten som var kladdkaka. Duktiga jag, kan inte smälla i mig en massa sånt när jag inte kan träna på hela veckan! När vi kom hem packade jag ihop min väska till Åre så ikväll är det bara att åka och kämna den här på jobbet. Sen såg vi (mest jag, Johan spelade poker) på Lake House. Johan har börjat ge me sig ibland när jag vill kolla på smöriga, romantiska draman :) Det tycker jag är snällt eftersom han hatar såna filmer. Jag lyxade även och tog en Amarulla, fick plötsliga cravings för det. Sen somnade jag gått under det varma täcket!   



I love my Amarula :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback