onsdag.

Idag fick jag en timmes sovmorgon och vilken skillnad! Inge problem att gå upp och jag orkade tom prata lite med Johan som jag aldrig gör annars när jag går upp 6.30. Han trodde att jag skulle gå upp kvart över sju så han hade gjort te å grejer till mig och stod i köket och ropade "älskling, älskling" Men inte gick jag upp för det, hade ju 15 minuter kvar i sängen :) 

Anledning till att jag hade sovmorgon var att jag skulle på detta obligatoriska cellprov.. När jag satt och väntade på MVC fick jag panik och ångest. Alla gick omkring med gravidmagar och på anslagstavlan satt det lappar om gravidyoga, info på förlossningar mm.. Sen märkte jag att man skulle sitta i ett annat vänterum om man skulle göra cellprovet så jag gick dit. Där fick jag ännu mer ångest och ville springa därifrån när jag såg en tjej som tog blodprov. Blodprov är det värsta jag vet och speciellt i fingret :( Trodde att det ingick i detta cellgrejs men som tur var gjorde det inte det!

Nu är jag på jobbet och leker igen! Eller jobbar menade jag ju såklart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback