planeringslista nr 10000000000000....

Nu har jag informerat min kära kollegor om att när snön börjar falla idag kommer jag bli djupt deprimerad. Och så är det bara. Varför ska det snöa för?! Jag förstår inte...

Jag har gjort en detaljerad lista och planering över vad jag ska ägna kvällarna åt denna vecka. Känner att jag måste få ner allt på papper så min hjärna inte snurrar ihop sig helt. Dagarna är för korta och veckorna lika så för att hinna med alla jag måste få gjort. "Måste få gjort" VILL ha gjort rättare sagt. Vi hade som plan att göra om köket lite nu efter jul och nyår, ska kolla med Johan om den planen fortfarande står kvar. Jag hoppas verkligen det, annars betalar jag allt själv för jag vill ah det gjort! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback