ritstuga på jobbet :)

Tänka sig, nu är det bara två timmar kvar tills det är gå hemmåt dags :)
När jag kommer hem ska jag åka och tanka min lilla bil och så ska jag nog ta en tripp till gymmet. Sen kan jag njuta extra mycket av några glas fredagsvin. Blir en lugn kväll hemma och imorrn ska vi sno Mutti och Stens lägenhet i Sjöstan igen :)

Den senaste timmen har jag ägnat åt att rita, det är sant! Johan har ju fått för sig (förhoppningsvis är han inte seriös) att han vill tatuera in en känguru som håller tre galna sälar i koppel.. Yes, det är sant. Efter hans och Stefans fascination för sälar och kängurur.. Så jag letade upp en känguru och säl i Clipart och så ritade jag av dom som Johan vill ha. Blev faktiskt riktigt snygg om jag får säga det själv!

Merry friday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback