torsdag.

Godmorgon världen!
Klockan är snart halv 10 och jag är pigg och redagstaggad. Yes, jag vet att det är torsdag men i eftermiddag drar hela internservice på konferens i Åre. Gud vad jag längtar, ska bli så himla kul :) Och vi ska till Arlanda, jag bara äälskar Arlanda! Måste spana hur mycket pengar jag har att spendera under helgen. Vet inte hur mycket som finns på kontot men några hundringar är det nog iaf.  

Igår efter att vi slurplat i oss vår milkshakes såg vi 50 minuter på filmen, åt 3 godisar var, två mini bitar ost och sen somnade vi ihopslingrade som två maskar i soffan :) Vaknade av det höga ljudet från reklamen 23.15 och hoppade ner i sängen istället.

Varför vill ingen ha mina skor. Vill verkligen bli av med dom!

Kommentarer
Postat av: Annica

Priset är lite högt för begagnade skor som inte är något speciellt märke.. Sänk till typ 200 kr =P

2010-01-21 @ 20:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback