torsdag.

Ojoj, vad händer med bloggen egentligen. Någon it nisse har väl bestämt att det är dags att förnya... :)

Eftersom Ankan sov borta inatt intog jag hennes säng. Här är domen.
- Täcke = underbart
- Kuddar = en jätteskön dom två andra för tjocka och hårda
- Madrass = to soft! liknande en hängmatta

Fick iaf några timmars sömn men varje gång jag vaknade var jag rädd att jag hade försovit mig eftersom batteriet på mobilen är kasst. Kom upp i tid och gjorde inbrott i Ankans sminkväska för att se någorlunda normal ut på jobbet. Garderoben lät jag stå orörd, tyvärr ;) Blir shopping tokig när jag tittar i hennes garderob så jag ska nog ta en sväng in till stan på lördag när Johan är borta! (Fast då skulle jag ju till Sörab..) 

Idag verkar det bli lite lugnare här. Jag vet inte hur många hundra årsbesked som har skickats ut med VÄXELNS nummer istället för till avdelningarna. Så det har ringt på ganska så bra i veckan..


Kommentarer
Postat av: Annica

Haha, allt i min säng är supermysigt och skönt ju! Är tacksam för att du lät bli garderoben ;)

2010-01-28 @ 19:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback