torsdag.

Burr så kallt det är ute! just därför slänger jag på mig min gråa, höga kjol med strumpbyxor. Jag är trött på jeans och att de ska frysa fast i låren så fort man går ut. Jag vill kunna ha en blommig sommarklänning, pumps, sitta ute i solen och dricka Asti. Ovanligt att jag sa Asti och inte öl men jag blev sugen på det. En torsdag... Kl 9.30... Hmmm, bra?

Igår hittade jag jättebilliga flygbiljetter till Kuala Lumpur i slutet av maj. Överlycklig åkte jag hem för att berätta det för Johan. Då går ugnen sönder! Den har glappat lite till och från på sista tiden och igår gick den sönder helt mitt i matlagningen!! Så nu måste vi prioritera att köpa en ny spis istället :'( Så jag ska väl ägna dagen åt att spana på det istället för resor.. Så himla typiskt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback