Underbara fredag!

Underbara fredag! En helt fantastisk fredag till och med!
Sov jättebra inatt, träningen hjälper verkligen! Hade en sån där omöjlig kläddag idag. Garderoben är verkligen packad men inte en enda liten trasa hittade jag att ha på mig. Och vad gör jag? Jag tränger i mig i de minsta jeansen jag har i garderoben, stackars mage! Men den överlever nog, den fick ju storstryk på gymmet igår ;)

Min buss kom inte idag heller. Fick däremot "bara" vänta i 15 minuter idag istället för 30, sen träffade jag Alexandra på stationen. Höll på att frysa ihjäl på vägen till jobbet med nu sitter jag med en kopp varm choklad, mums!

Whhyyyy, Emma? Varför har du dissat din blogg :(


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, soon, very soon! :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback