fredag såklart!

Pip, pip, pip, pip, pip, pip, pip, pip, pip, pip, pip, pip, pip, pip, pip, pip, pip, pip, pip, pip, pip, pip, pip, pip, pip....

HerregAAd vad det har ringt denna fredagsmorgon! Och alla dessa hundratals, tusentals räntebesked som är utskickade med fel nummer verkar aldrig ta slut. Bite in the sour apple när andra gör fel. Eller jag vet inte :P På tåget imorrse lyssnade jag på "Celebrate the summer" det tyckte jag var en passande låt!

Idag är det fredag och jag är glad! Lite trött men glad! Efter jobbet ska vi en sväng till systemet, köpa mat och sen ska vi eventuellt äta middag med Christer och Aleksandra. Imorrn blir det en tripp in till stan med Emma sen på kvällen får vi väl se vad som sker.

Jag hade en hemsk dröm inatt. Jag skulle till en kiosk där Annica och Emma väntade på mig. Utanför står ett gäng småkillar och en av dom puttar ner mig på marken bakom en trapp. Då ser jag att en av killarna har en pistol, går in och skjuter villt omkring sig. Jag ligger bakom trappen och gömmer mig tills dom har gått. Emma och Annica blev skjutna och när jag sprang fram och skakade på Emma var hon stel som en pinne :'( FY vad hemskt det var!!! 


Kommentarer
Postat av: leelee

Jaaa, Shoppingöl skulle vara myys :)Jag hör av mig imorgon när vi e i stan, å kollar vad du gör :)

Postat av: Emma

Det symboliserar att jag kommer ha grav träningsvärk imorgon när vi ska shoppa :p Jag går nämligen runt med kronisk träningsvärk nu för tiden!



Tjohej

2010-01-29 @ 14:52:36
URL: http://emloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback