13/7 THE tisdag.

Idag är det VÄRLDENS BÄSTA TISDAG!
Veronica och Devin landar på Arlanda och stannar! Äntligen behöver man inte räkna ner dagarna tills hos försvinner till andra sidan jorden igen. Någonstans i Sverige försvinner hon men det gör inget, inte när man är van vid Asien :) Åå, så jag längtar tills jag får träffa henne. Det ända som suger är att jag kommer jobba meddans dom är i Stockholm men sommarkvällarna finns ju alltid!

För övrigt är det repan dag för mig idag och om möjligt ännu lugnare på jobbet. Helt otroligt! "I wanna go home" Och igen om möjligt så är det ännu varmare ute idag, jag höll på att smälta på promenaden från tåget till jobbet. Och klockan var då innan kl 8! Frågan är om man klarar att vara ute på lunchen, troligtvis inte i solen iaf.

Nu blir det frulle rulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback