15/7 torsdag.

Mina vänner, mina vänner.
Det här är skrattretande! Jag säger det varje dag men IDAG är det ännu värre. 17 samtal på 1 timme, 17!! I vanliga fall är det det dubble på en halvtimme. Så här sitter vi, 5 pers och glor in i våra skärmar. Mycket spännande.. Men nästa vecka är vi bara 3 så då kan man ju hoppas på att det blir lite mer att göra.

Vid 9 tiden igår kunde jag inte hålla mig längre och var tvungen att ringa Veronica! Hon kan ju inte vara hemma i över ett dygn utan att vi får säga hej till varandra. Det känns så stört att kunna prata med henne och att hon befinner sig 10 minuter bort istället för 13 timmar med flyg! Lovely!

Efter jobbet ska jag äntligen klippa till mitt löshår. Sen ska jag ha på mig det varenda daaag, wiiiiie :D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback