1/7 torsdag.

Shit! Första juli idag!

Jag kan inte förklara hur långsamt denna eftermiddag har gått. Har suttit med Rasmus så jag har ju inte kunnat blogga. Han är ju som alla andra killar och förstår sig inte på bloggar.. Det har inte ringt någonting sen lunch så vi har flummat och skrattat istället, eller inte istället vi jobbar ju också :) Kommer bli sorjligt när jag flyttar från växeln den 1 september. Jag får göra dagliga/timmliga besök!

Igår hade vi lyx afterwork med tapas, drinkar, cava och öl. Till 22 satt jag, Johan och Rasmus, funfun! Men med en femhundring mindre i plånboken måste vi nog hitta ett billigare ställe snart.

Ikväll kan jag inte skjuta på det längre. Vi måste tvätta, städa och förhoppningsvis gräver vi upp buskarna. Får passa på nu när det är lite svalare. Gräva buskar i helgens 32 grader känns lite overkill..

Undra om Baffe vill supa till ikväll, får se om jag orkar :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback