21/7 onsdag.

Herregud, vad är det för fel på denna vecka. Vi är döda hela bunten, grinar och vill bara sova, sova, sova! Eller inte bokstavligt talat grinar, vi bara gnäller.. Vi orkade inte ens lyssna på rockklassiker så det fick bli till att sätta på Sade. Hur ska jag orka med att dricka vin ikväll, med det är väl klart jag gör. Man kan ju inte svika laget, I´m not a banger ;)

Igår såg vi på Shutter Island som jag fick låna av Malin. Den var ju inte riktigt så bra som jag trodde att den skulle vara. Dom missade ju det viktigaste och mest spännande i hela boken, själva problemlösningen med "Koden om de 4" Så alla som sett filmen oavsett om ni tycket om den eller inte, läs boken tycker jag :)

Det är ju fan lillördag idag, ryck upp sig :)


Djurgårdspicknick!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback