26/7 måndag.

Ojoj, vilken tröttis måndag. Jag har tom frivilligt gått med på att ta lunchen kl 11 bara för att få komma iväg från datorn och vila. I vanliga fall hatar jag att ta 11 lunchen, men idag är den min räddning! Sov nada inatt och vaknade till en grå och regnig dag. Jag får iaf sluta kl 4 idag!! :)

Helgen har inte heller bjudit på något bra sommarväder. Men i lördags tog vi oss ändå ut till Djurgårn, jag, Johan, Veronica och Devin. Vi hade super smarrig picknick med, vin, spel och musik. Dagens höjdpunkt var nog matningen av måsarna, dom är inte så dumma som man trott. Vi hade en hel flock framför oss som vi lärde att fånga maten i luften :) Satt där några timmar sen började regnet på riktigt så vi åkte hem till oss. Där har vi en väldigt trevlig men kort kväll. Johan pimplade vin som ALDRIG förr och damp i säng innan kl 23! 

Vilket ledde till en bakisdag igår med massa film och gottis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback