2/7 fredag!

Trött, trött, trött var jag imorrse. Men jag kämpade mig upp för att hinna med bussen kl 7. Ska in till stan efter jobbet så ingen bil idag. Johan kompar och jag slutar kl 4. Vi ska äta glass i solen och på lunchen ska jag köpa picknick som vi ska mumsa på ute på Djurgårn eller något annat mysigt ställe. Viin ska jag också köpa. Sen ska vi ev se på fotbollen med Stefan och Sandra.  

Idag fick jag en present när jag kom till jobbet. Jeanette hade hittat en jättefin klocka hemma som hon inte kunde ha som jag fick. Huur fin som helst, turkos och med bling på! Och förra veckan fick jag en underbar ring av henne. Konstigt att jag älskar mitt jobb? ;)


Inte största bilden, men det är iaf jag och mitt glas cava i onsdags :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback