6/7 tisdag.

Ni kommer inte kunna gissa vad jag gjorde igår direkt efter jag skrev inlägget om hur trött jag var. Jag gick ut och grävde upp två stora buskar inför lördagens bygge. Jobbigt och svettigt som satan men eftersom jag är så jäkla stakt så gick det bra :)

Idag är det totalt dött på jobbet. Det är nästan så dött som på Valborg och i påskas! Så idag passar jag på att ta en längre lunch och åker till Gärdet för att lägga om mina autogiron. 

Idag hade vi tänkt sätta oss på någon uteservering efter jobbet men Baffe ringde ju aldrig igår för att bekräfta vår plan. Hoppas att planen står kvar, annars blir jag putt. Ringer jag nu kommer det garanterat bli tredje gången av fyra som jag väcker honom :P

Merry tisdag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback