8/7 torsdag.

En trött, trött, trött morgon var det idag. Jag kunde inte sminka mig på 10 minuter för ögonen var så svullna, måste köpa en sån där kylmask. Sen när jag kom till jobbet fick jag repan, grattis. Men det är så lugnt så jag sitter inne hos dom andra ändå. Mailen är gjord, posten är gjord och klickat hem 4 klänningar från Nelly för 570 kr har jag gjort. Deras rea mail är farliga för min plånbok, men denna månad är jag ju rik!  

Men oj, så effektiva vi var igår. Först åkte vi till byggmax och köpte allt till bygget. Det enda som är kvar är det till staketet. Får se om det fixas på lördag eller en annan helg. All plank gick på 1300 kr, inte alls så farligt, sen tillkom lite för skruv, spik mm. Sen grävde vi upp de sista buskarna. Idag ska den stora busken sågas ner, undra om jag kommer ihåg hur man sågar ;)

Men innan sågandet ska jag på ett efterlängtat besök hos StockholmsStylisterna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback