en kväll på soffan!

Jag är fortfarande helt till mig över mitt hår, så himla glaaad! Ska ta bättre och finare kort imorrn och lägga upp. Om någon annan än jag bryr sig ;)

Dissade pojkarna och spelkväll, är helt slut och har varit det hela eftermiddagen. Det ända ansträngande jag gjort är att åkt och köpt middag och gottis till kvällen. Så nu har vi smaskat sushi och ska snart se på walk the line, jag har ju inte sett den än! Massa onödigt gott har vi köpt också.. Men det gör inget för på måndag börjar jag och Kristina med våra nya liv. Träning tre gånger i veckan och den som inte gör det måste straffas på något sätt, måste komma på lite regler :D

Vi har fan världens bästa soffa!!! 

Vem skulle inte njuta här liksom ;)


Kommentarer
Postat av: Annica

Hur ska du klara ditt nya liv när Veronica kommer hem nästa vecka? =P

2010-07-10 @ 13:01:58
Postat av: mills

DET är en jävligt bra fråga :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback