HEAT på Grönan!!

(haha mina tre senaste inlägg har handlat om HEAT, I know :P)

Efter jobbet igår mötte jag upp syster. Vi åt middag och tog en öl på Soft innan vi tog bussen till Grönan. Gud så mycket folk det var och barn överallt! Konstigt att det är massa barn på Grönan :P Vi tog en öl till och sen kom HEAT fram på scen. Dom var så bra, dom var så fantastiska, dom är bara så jävla bäst! Och det var Kennys sista konsert *snyft* Och han snyftade minsann lite på scen också, då tyckte vi synd och ville upp och trösta lite ;) Dom spelade iaf bara låtarna från den första skivan, vilket var klockrent eftersom den äger, sen blev det den nya singeln och 1000 miles. Då kunde tom Annica sjunga, hihi.



Sista bilden på Ankan heter "Annicas första rockkonsert!"


Kommentarer
Postat av: Annica

Haha, gud så bra jag passade in ;)

2010-07-28 @ 12:05:45
Postat av: Emma

Aj i hjärtat! Jag ville också seeee! Istället var vi på Sandhamn där partyt var tvärdött och det fanns bara barnfamiljer :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback