ibland går det fort.

Gud vad den här dagen har gått fort, bara 30 minuter till hemgång. Har ringt på lite mer under eftermiddagen så det är nog därför. Och så tog jag en långlunch på 90 minuter ute i värmen för att återfå lite syre till hjärnan. I vanliga fall brukar jag tycka att 60 minuter är för lång tid med idag skulle jag gärna haft en ännu längre lunch, gärna hela dagen!

När jag kommer hem ska jag åka direkt till Jysk och hämta ut de två stolar som jag beställt som var slut i lördags. Ska även köpa ett litet sidobord till alla mina ljus! Resten av kvällen ska spenderas i tvättstugan. En skurning skulle nog också sitta fint efter allt spring ut och in med mina skitiga fötter i helgen..

Efter att altalbygge och nya utemöbler ha stått på min "att fixa i hemmet" lista en hel evighet har jag äntligen fått stryka dom två raderna. Då spred sig ett litet glädjerus i kroppen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback