Johan som liten :)

Igår när jag kom hem fick jag världens bäste present av Johan, efter blommor dvs ;) Han var redan klar med tvätten. Den var tvättad, upphängd och skulle bara hämtas. Sånna saker uppskattas ju till 1000, blev helt överlycklig och lagade jättegod middag till oss. Fläskkarre kan aldrig bli fel :)

"Underbart att tvätten är klar då har jag mer tid att damsuga och städa" Tror ni att jag gjorde det? NEJ! Shit va dålig jag är, vår lägenhet kommer snart vara som en av de Emma brukar städa där det knastrar när man går på golvet. Bläää!

Vi gick till Johans päron för att vattna deras blommor då dom är uppe i Sandnäset. Jag fastnade vid alla fotoalbum från när Johan var liten, såå sööt :D Han var en super knubbis bebis med massa blont hår, haha. Så vi kollade på gamla kort och vinlyskivor som Johan hade när han var liten. Och sen tog vi hem en film från när han och Tobbe var små. Så vi satt i sängen och kollade på den i ca 90 minuter, utan ljud! Det var mysigt tycker jag!

Man ska göra vad man vill inte vad man bör. Ibland iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback