"Kritan" info om Moi.

På "Kritan", vår interna sida för avdelningen har vi små frågor och svar om alla. Vi uppdaterade den idag med nya frågor. Så här står det om mig :) 

Fullständiga namn?
Camilla Borgqvist. Så tråkig är jag, eller mina föräldrar.. :P
Född?
10 november 1987
Städer jag bott i?
6 olika ställen i Upplands Väsby och Västerås under tiden jag pluggade.
Favoritmat?
Allt med kyckling för att inte glömma brieosten!
Favoritdryck?
Iskall öl i solen. Eller nej, Caipirinha såklart!
Favoritfrukt?
Rambutan (en hårig Thaifrukt) Mango, Lichi, Vattenmelon. Vanliga frukter är tråkiga..
Bästa film?
Sagan om ringen filmerna, The Notebook, Lilla Sjöjungfrun, Moulin Rouge, Sunes sommar :D
Bästa bok?
Twilight böckerna!
Favoritsysselsättning?
Skulle vilja säga träna, men då skulle jag ljuga.. Festa och dansa, myskvällar är också en favorit. Allt man gör på sommaren, leka med mina underbara vänner.
Bästa ägodel?
Min kamera, kan inte fota för många minnen!
Mest använda svordom?
Det vill jag inte säga för då förstörs min ?söt och snäll? image ;)
Är du allergisk mot något?
Noop, ingenting.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
På vardagarna 6.30. Under helgen ställs den inte!
Hur många timmar måste du sova för att fungera?
Inte allt för många, överlever ju alla mina sovsvackor. Men med 7 timmar blir jag ju pigg och trevlig också och det kan ju vara trevligt :)
OM du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Mer semester och en flygbiljett lååångt bort till sol, värme och strand och inte komma tillbaka :)
Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
Foto och Matte (förutom matte C, jag grät mig igenom den kursen)
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja, men jag kan knappt stava. Har alltid misstänkt att jag haft en släng av dyslexi..
Favoritcitat?
SÅNT E LIVET!
Beskriv dig själv med tre ord?
Påhittig, onödigt nyfiken och så inbillar jag mig om att jag är rolig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback