längtar till kvällen!

Idag åt jag lunch kl 11, 11! 90 minuter efter att jag ätit frukors, kul. Men jag tog mig på en promenad till Pris Extra och Systemet för att få igång hungern och det funkade minsann! Mumsade i mig alla sushibitar i ett nafs :) Jag trodde att eftermiddagen skule kännas oändligt lång men nu är klockan redan 14.30. Inte alls så farligt.

Nu är det relativt lugnt så jag läser Topp&Hälsa mellan samtalen tills jag får sluta.

Då bär det av till Nyckelviken för att möta Emma, Veronica, Devin, Markus och Tomas tror jag.. Vi ska grilla, dricka vin, boatspotta och sitta i kvällssolen. Typiskt mitt i veckan mys! Sen ska jag sussa i Sjöstan, typiskt när mamma och Sten drar till landet ;)


Min supersushi till lunch!!! Kolla världens sötaste soyaflaska man får :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback